Alakul az eper...

2010.08.16. 21:03

Üdv

Ma is dolgoztam az eper íjamon.Lekeskenyítettem a szélességét 3,3 cm-re, és elkedztem leszedni a fölsö három szijács gyűrűt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bowmaker.blog.hu/api/trackback/id/tr112226459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stewie55 2010.08.17. 18:27:51

Hali!
Nagyon jól néznek ki a fotókon is az íjjak, és ehhez pedig sok sikert!
Azt szeretném megkérdezni, hogy az íjj húrját, és a nyílvesszőt miből csinálod?
Én is elkezdek egy íjjat csinálni, szerintem kőrisből lesz. Mit ajánlanál?
Előre is kössz!

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.08.18. 09:30:51

@Viczezoli: üdv
A nyilvesszőt én venni szoktam, egyszer majd szeretnék vesszőt is készíteni , de elöbb jó íjjat kellene :)

Íjhúrt sokféle anyagból lehet készíteni.
Pl lenfonal, dakron(ez egy speciális anyag legtöbb íjászboltban lehet kapni).

A kőris nagyon jó anyag.Talán a legfontosabb a türelem, mindíg óvatosan faragj, mert amit levágsz már nemlehet visszatenni :)

Egyébként az a link amt megadtál Tim Baker írása tökéletes, ha azt követed nem lesz gond.
és olvasgasd a szip.hu-n az "elsö fából készült íjam" forumtémát ;)

Stewie55 2010.08.18. 11:05:00

Oks nagyon szépen köszi, én csináltam már nyílvesszőt is, igaz nem lett tökéletes...
Ma fogom szerintem elkezdeni a kőris íjjamat. Hátha sikerül. XD

greenarrow 2014.04.20. 01:27:33

@Chinook:
Szia!

Azt szeretném kérdezni,hogy hogyan lehet egy egyenes fát meg görbítemi egy íjhoz hogy úgy is maradjon és ne törjön el?
süti beállítások módosítása